Minesweeper

A mindennapi élet aknái

HTML

Friss topikok

Linkblog

Ott kezdem, ahol nem hagytam abba

2010.12.24. 12:09 | aknakereso | Szólj hozzá!

 Mivel még el sem kezdtem.

Az oldal alcímével ellentétben - az első bejegyzésem nem az aknákról fog szólni. Legyen ez egy rendhagyó bejegyzés, ahogy az elkövetkezendő bejegyzések is azok lesznek. Egyediség a lényeg - ezért használok olyan sablont, ami millió másik blogon is megtalálható.

Remélem, hogy mindenki talál a maga számára érdekeset a blogon. De hogy mit is lehet majd itt megtalálni? Többnyire olyan dolgokat, amikkel én foglalkozom. Habár álnévvel írok (persze a máshol használt nickem is álnév, de ez egy vadiúj álnév), remélem nem fog egyhamar kiderülni, hogy ki is vagyok.

Ez az első blogom, nyugodtan vehetjük úgy, hogy ez egy menekülés a világ elől. És miért pont karácsonykor? Igazából ez egy érdekes kérdés. Talán ilyenkor kicsit mindenki megpróbál jobb lenni egy kicsit. Álszent egy dolog, de ez van. Idén karácsonykor nem vettem senkinek semmit - meglátjuk, ebből mi sül ki. Persze nem provokáció részemről, egyszerűen mindenki azt mondta, hogy neki nem kell semmi. Részemről önző és aljas dolog, viszont vagyok annyira praktikus, hog nem veszek ajándékba olyat, amit az illető nem tud használni. Cserébe ott segítek mindenkinek, ahol tudok - aztán lehet, hogy a tudatalattim így sugároz nekem bűntudatot és lelkiismeret-furdalást.

És ha már itt tartunk, akkor küldeném mindenkinek sok szeretettel:

 

Ja, és aki nem vette volna észre, ma a karácsony aknája került sorra.

Címkék: első

A bejegyzés trackback címe:

https://minesweeper.blog.hu/api/trackback/id/tr772536652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása